torsdag 14 november 2013

uppdaterat undersökningar

Undersökningar

Har fått ett par undersökningar från Toluna som fungerat.
På ett tag har jag bara inte varit målgruppsaktuell eller 
så har de fått in tillräckligt med svar i min kategori redan.

Så på 1 vecka har jag lyckats skrapa ihop 24 000 poäng.
Bra med tanke på att utbetalningen är
60 000 poäng. 

Satsar på ett superpresentkort till för mina 60 000 poäng
ska handla i reorna efter jul:)


Om ni har en webcam så har många undersökning paneler
 frågor där de scannar dina ögon.
Du tittar på sidor och de tittar på hur dina ögon rör sig
Blir ett par kronor varje gång jag gör dessa undersökningar.
Sist kom det från allt om mat panelen en sådan typ av undersökning.
Lätt som en plätt.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar