söndag 24 november 2013

Översättare Danska

 Denna tjänst utannonseras av Academic work.
Översätta tekniska texter.
Obs till att börja med sker grundinformationen
på plats i Stockholm, 
för att därefter kunna utföras hemifrån.
Deltid
Flexibel arbetstid
Fast Lön


Glöm inte
Refunder.se ger i 48 timmar
 dubbelt tillbaka på allt du handlar
via dem.
Såg att Halens har lite rea kvar.
Och om jag handlar via refunder får jag lite över 6% tillbaka normalt.
Nu blir det istället 12% på rea priset är inte dåligt:)
För er som inte vet redan: 

Gratis att registrera sig bara tryck i en emailadress.
Spelar ingen roll om det är rea priser på det du handlar.
Du får fortfarande pengar tillbaka så länge du 
gick in via refunder:)

TIPS INFÖR AVDRAG ARBETSUTRUSTNING
Bra att veta för er som ska köpa arbetsutrustning
som tex headphones med microfon.
Webbhallen finns snyggt och prydligt hos refunder.

Spar kvittot för avdrag på skatten, köp via refunder. 
Få ett par procent tillbaka av refunder och
skicka in kvittot på arbetsutrustningens kostnad,
med deklarationen.

Jag passar alltid på att handla min utrustning som gått sönder eller
annat som måste fixas i mellandagsrean.
Då behöver jag inte vänta 1 år innan pengarna 
syns i deklarationen.
 


Uppdaterat övrig
Både Neobux och Probux går
finfint.
Målet är 100 dollar till jul i Neo och 100 referrals hyrda.
Får se om jag når målet eller inte....

Utbetalt 52 kronor pricerunner panelen för ett par dagar sedan.
 
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar