fredag 8 november 2013

Dagens skjort tips



Julklappar

Årets plåga för många. Ibland är det så roligt att
handla ett par stycken och ibland är det en plåga

Har varit på jakt efter en skjorta. Ok en skjorta för max 200 kr.
Helst att betala med paypal,
då mina undersökningspengar ligger där.

Idag hittade jag ett svar på hur skjortan blir lite billigare.
En ny GRATIS site som heter refund.se
 Japp svensk site :) 
De ger rabatt när jag handlar via dem.
Rabatt i form av pengar , rena pengar tillbaka....

Tailor Store fanns med som faktiskt är helt ok med specialsydda skjortor.
De tar paypal som betalning  vilket jag var ute efter.
 Och jag får halva priset på skjortan för att jag blir ny kund. 
Så 150 kronor för en klassisk skjorta i bra kvalité är rena fyndet.

 Samt 4 procent från refund.se för att jag går och handlar via dem.
Lite pengar tillbaka är inte fel så kolla dem om ni vill.
Det är ju gratis att gå med så varför inte.

Tackar för tipset Anneli!!!

Nog spenderat

Har fortfarande inte fått något svar från Toluna på varför
inte en enda undersökning är möjlig att genomföra.
Kvoten alltid fylld eller undersökningen inte aktiv.

Denna kan vara intressant för dig som
gillar makeup och skönhet.
Beaty4me heter märket och här har ni
en chans att hålla i hempartyn för makeup som inte är ett av 
de "gamla" märkena. 
Läs mer på länken ovan som går till vakanser.

Ha en bra fredag!


 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar