lördag 16 november 2013

Producent hemifrån

 Detta arbete sker helt hemifrån.
Bra att veta
deltid och endast provisionsbaserat.
Men om du är ok med helt på provision så gå in 
på länken och läs. 
Arbetet är intressant för er som 
tycker om denna typ av arbete.
Kulturfrågor, genus frågor mm.


Och så är det helg.
Någon mer som har problem att få helgtiden att
räcka till för allt?
Jag längtar till måndagen ibland....
Och så ett tips för er kvinnor som har funderat på att börja
med att försöka förbättra kroppen och hälsan.
Jag vet! Det här är inte något jag hade rekommenderat i vanliga fall,
men behöver själv ta till drastiska åtgärder mot vikten och kroppshållningen.

Curves heter gymmet som är inriktat för oss
kvinnor. 
Gick dit då de hade nåt om att träna gratis fram till nyår.
Prövade det idag och funkar alldeles utmärkt för mig.
Finns på lite var ställen i Sverige.
Det bästa: Man behöver inte springa runt i supersnygga tights och var nyfixad i håret....
Och se alla de som fyllt 16 år på en cykel i raketfart.
Eller mr muscle som säger till mig vad han tycker,
att jag gör fel varje j....minut...
Ha en bra söndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar