onsdag 27 november 2013

Lärare Distans, undersökningar

söker en behörig lärare i handelsämnen på distans.
Detta är en tjänst inom deras vuxenutbildning.
OBS sista ansökningsdag
3 December

Competence  utbildningar
Söker även dem en lärare på distans i handel och 
administration. Vuxenutbildning
Deltid ca 20%
Tillsvidare
Tjänsten kan skötas på distans.
 



Uppdaterat Undersökningar
Nordic panel
Utbetald 52 kronor.
Globaltestmarket fortfarande lite poäng kvar.


Något helt annat
På jobbet häromdagen hörde jag en del prata om 
att de fick samtal fast de har Nixat sin telefon.
När jag frågade vem som ringt, kom svaren att ja det var någon
som ville genomföra en undersökning med mig eller vad det nu var.
För alla er som arbetar med undersökningar kan det inte vara lätt......

Har man nixat sin telefon betyder det inte,
 obs! att du inte får samtal för någon enkät undersökning.
Du har nixat för försäljning!
Alla svenska medborgare har rätt att vara
med i undersökningar.

Denna rättighet att svara på undersökningar om
systemet i Sverige måste du själv ta bort hos undersökningsföretaget.
Det får ingen annan göra för dig!

Vi betalar skatt för sjukvården, elen, vatten, gatunät, kommuner,
kollektivtrafik, ambulanser, hemtjänst, politiker, bidragstagare,
och arbetslösa ja i stort sett allt.

 Och jag har inga problem att svara,
det kan vara någon som arbetar hemifrån och gör sitt yttersta 
för att inte leva på bidrag.
Mina extrainkomster lär inte bli mindre,
 för att det finns
undersökningar som handlar om systemet i Sverige på telefonen.

Låt oss hjälpa varandra inte stjälpa varandra


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar