torsdag 7 november 2013

PTC uppdatering

PTC

Har inte uppdaterat på ett tag hur det går för mina 2 ptc program 
som jag är med i.
I Probux har jag nu hyrt 24 referrals alla snart förlängda med 240 dagar.
I genomsnitt klickar de för 30 cent om dagen.
Så snart blir det ett par nya ref igen att handla.

I Neobux kan alla följa min utveckling genom bannern på ptc sidan.
Har nu 37 referrals och 27 stycken av dem förlängda med 240 dagar.
Arbetar som en galning nu på att få ihop för de 10 nya jag hyrde igår kväll.
Så att alla omigen är på 240 dagar.

Mitt mål är nu att få ihop 100 ref i varje program.
Och att de alla är  förlängda i 240 dagar.
Men idag drar de in runt 1 dollar dessa två program till mig.
Men jag satsar alla små pengar och köper nytt tills jag har kommit upp i målet.
Har inte varit med så länge ännu,

För er som är nyfikna,
titta i forumen för programmen.
 De ger  en bra humm om vad det är för något.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar