söndag 22 mars 2015

Uppdaterat undersökningspaneler

För alla er som blivit lite hooked
på att tjäna extra pengar genom undersökningar.
Jag har ett tag prövat att göra undersökningar för amerikanska siter.
Bara gått med i 3 stycken men för att testa tycker jag det är ok.
Har dock inget amerikanskt ip så det blev en omöjlighet att signa upp för fler.
Har uppdaterat sidan undersökningar just för er som vill få in pengar snabbt och 
kan tänka er göra undersökningar på amerikanska.

Vill du ha en chans att gå med i amerikanska
paneler behöver du ett amerikanskt ip eller en tjänst som låter dig surfa så att
man inte ser vart trafiken kommer ifrån.
Tjänsten jag har hört är den bästa/topp tio på marknaden för svenskar
 är svenska OVPN.
Det är samma tjänst som Bahnhof ger sina bredbandskunder
 gratis tror jag mig minnas.
Här ser ni nedan på länken vad bahnhof tycker om alla data lagringar
och scanningar av IP.
 Heja Bahnhof!
Tjänsten från OVPN kostar från 49 kr i månaden, 
men jag har märkt att man kan tjäna bra mycket
mer än så om man vill signa upp för amerikanska paneler. 

Här är en bra lista på amerikanska paneler
alla gratis att gå med i. 
Och denna sida är perfekt om ni vill vara up to date
med vilka som betalar och hur. 
När jag får lite mer utbetalningar från min utländska lista av paneler
så uppdaterar jag undersökningslistan också.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar