måndag 16 mars 2015

Uppdaterat undersökningspaneler

I brist på
lediga jobb att lägga upp i bloggen
surfade jag runt lite idag.
Av en slump klickade jag på en länk om någon undersökningspanel som hade allt i ett.
Såg att det var så illa att man måste betala för att få denna lista på paneler.
Blev helt enkelt sur, jag hoppas att ingen
NÅGONSIN 
betalar andra för att leta upp sina paneler.
Det är gratis att anmäla sig till paneler ,
och göra undersökningar för att få in lite extra pengar.
Och ska enligt mig så förbli.
Det är inte meningen att man ska betala för att kunna tjäna i paneler!
Så håll till godo med min och andra sidors gratis tips.
Och betala aldrig någon för att gå med eller få listor på paneler!
Efter denna händelse skannade jag nätet för att hitta nya paneler.
Lagt till en ny cint skött panel under min flik undersökningar.
Travelpanel från MrJet
Denna är tillgänglig för flera länder. Betalar till Paypal min 50 kr.


Har även fått en utbetalning från 123 min sida.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar