söndag 8 mars 2015

Helgläsning

Sista tiden har jag
talat mycket i bloggen om pengar och ekonomi.
Det finns ett skäl till detta, med en ekonomisk grund har du frihet.
Det finns ett debattinlägg om detta i Aftonbladet
Argument som faktiskt gäller både män och kvinnor enligt mig.
Ville sätta ord på mina tankar om pengars värde och hittade detta debattinlägg. 
Vill trots det inte att någon ska tro att jag tycker att valet,
 vara hemma med sina barn är fel. Eller annat skäl du har för att vara hemma.
Jag tycker det är ett val som man gör och ska respekteras.
Det är just där kruxet ligger, 
det respekteras inte av vissa om du inte tjänar egna pengar idag!
Så spara lägg pengar i madrassen eller gör vad du vill.
 Men stå inte barskrapad om det händer nåt. 

Academic Work
söker
Översättare
Hemifrån
 Översättning av material, främst tekniskt material
 från svenska/norska till danska.
Kunskaper:
Du ska kunna danska flytande och förstå norska texter/
svenska obehindrat
Löpande behov av översättningar under våren.
5h/vecka
OBS Start omgående

Ha en bra Söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar