lördag 5 oktober 2013

Uppdaterat sidor och nyheter

Är i full gång med att uppdatera sidan undersökningar.
Jag är inte klar ännu, men har lagt till min favorit bland dessa undersökningsföretag.

 Norstat  
Min favorit bland panelerna. Du får utbetalning via presentkortstorget, 100 poäng är 100 kr. Du kan också bli inbjuden till testning/smakprovning  av läsk, mat etc, och du får då betalt i trisslotter eller rikspresentkort. Betalat mig många gånger sedan ett par år.
Mycket pålitligt företag.

SF bios egen panel.Utbetalning via paypal vid 50,00 kr, eller medlemskortet som kan laddas vid 99,00 kr i kontot. 

Har även lagt till banner för neobux under ptc/surf sidan.
Så fiffigt att man kunde sätta den på att det ska uppdateras om hur mycket man har tjänat så fort som automatiken tillåter. På det sättet kan ni följa hur mycket kontot mitt växer.
Är det någon som vill göra detsamma så hojta till så lägger jag in er banner här också.
Kul att kunna jämföra med varann. 
Och ja jag vet att det finns massor som redan har kommit upp i över 10,000 dollar och jag har i runda tal 23 dollar. Jag gick med i slutet av Maj.
Därför tänkte jag att det kunder vara roligt att jämföra bland oss som precis startat resan.  

Uppdatering Triggy
Har ännu inte varit möjligt att se dessa reklamfilmer mer än 1 ggr. 
Därefter finns de att se men utan betalning. Ska skriva supporten imorgon om det håller i sig. Det jag har sett denna vecka så verkar programmet inte fungera så som jag har behov av. 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar