söndag 27 oktober 2013

Nordisk support hemifrån

Här kommer ännu en  chans att hitta ett arbete som
sköts helt hemifrån. 
Läs mer via länken nedanför.



Uniflex söker för kunds räkning hemarbetande supporters.
 Du kommer att jobba med support över telefon med inriktning mest på varumärkets datorer/telefoner.
Du behöver ett lugnt ostört rum som du kan arbeta från.
Arbetet sker helt på distans och även den 4 veckors utbildning du får.
Nordisk support

Arbetstiden är förlagd på månadsbasis via schema.  
Dag, kväll och helg.
 80-100% tjänstgöring.
Kollektivavtal
OBS sista ansökningsdag 31 Oktober.


Har haft fullt upp ett tag. Har satt sonen min på att pröva
alla dessa spelsiters undersökningsgrupper.
Ska se om dessa betalar sig och hur lång tid det tar, 
 för en spelande grabb
 att komma upp i minimum utbetalningar.

Men har ni som jag en son som gillar att spela dataspel så
håll utkik för uppdateringar när eller om han får sina utbetalningar.

Alla bäckar små.
Och ungar lägger ned sådan enorm energi på att spela så 
är de nog ganska proffsiga på att svara på om spel är bra eller
dåliga också:)

Jag har nu gett upp hoppet om att Triggy ska betala för att se
reklamerna mer än 1 ggr. Ingen ny film att kika på för mig, 
och det har nu passerat  3 veckor.
Ska skriva till deras support nu.
 Annars åker de bort från min blogglista.

Ha en bra kväll!
 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar