tisdag 29 oktober 2013

Undersökningar



Har i en månad deltagit i de flesta undersökningar som 
jag har fått på eposten. 

Det har blivit runt 20 kronor per dag. 
Inte så dåligt med tanke på
 att många har kvoten fyllts redan,
 när jag har hunnit gå in för att svara på undersökningen.

Vet inte hur det går för alla men det här är min 
genomsnittliga inkomst denna månad av undersökningar.

Har även uppdaterat undersöknings sidan här med ett par nya 
paneler. Idag lades ännu en cintpanel för ICA till.

Lite tips hur jag använder mig av presentkorten som
fås från till exempel panel.se/nordstat. via presentkortstorget.

Jag sparar ihop dem, då ett presentkort har ett utgångsdatum på 2 år.
Tar ut alla i till exempel HM. 
När  jul/ eller sommar rean sätter igång, 
traskar jag iväg
med mina presentkort till butikerna. 
Använder mitt club kort ( medlemskort)  vid alla inköp och betalar med presentkorten.
Kommer snabbt upp i bonusar på 50 kronor och det blir helt enkelt 
pengar på pengarna.

Utan att betala en krona ur egen ficka så att säga.
Jag kör samma procedur för inköp av skor. 

Lycka till alla med undersökningar:)

 
 Ha en bra dag!
 

 




 


o


2 kommentarer:

  1. Hej
    Tack för en otroligt inspirerande och nyttig blogg!!
    Jag är ensamstående mamma som sparar inför en långresa med mina barn och dina tips är overderliga! Jag har nu signat upp på flera paneler och undersökningar helt efter dina tips så JÄTTETACK!!

    Jag vet inte om det var en bild du avsåg visa? Jag ser inte dina beräkningar för inkomst en månad. Har du möjlighet så lägg gärna ut den =)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Håller fortfarande på med att överföra inkomsterna från Excel till ett vanligt Word så att jag kan lägga upp dem lite snyggare på bloggen:)
    Kul att du blir inspirerad, ibland går det långsammare ibland snabbare med extrainkomsterna. Håll ut bara så blir det pengar. Tack för din fina kommentar.
    Lycka till med långresan.

    SvaraRadera