onsdag 23 oktober 2013

Nyheter och uppdateringar


Transcom som det stod på deras ansökningssida
är utgånget datum för ansökan. 
Den 15 okt var det sista dagen. Hoppas det var
någon som fick en anställning hos dem:)

Har omigen uppdaterat sidan undersökningar med 
länkar till paneler.

En del har frågat mig vad jag tjänar på en månad,  bara extra på internet.
Det är olika så tänkte visa upp mina inkomster efter en månads slut i taget.
 Allt beror på hur mycket tid jag hinner lägga ner på internet inkomster.
Eller om uppkopplingen inte håller ett par dagar så är det svårt att 
få någon inkomst från internet.

Min senaste inkomst var ett presentkort på 150 kronor från Toluna.
Trots det är jag grinig på dem. De undersökningar som skickas ut är alltid
för sena att svara på. Även de som ligger direkt i användarkontot.
Så lägger helt enkelt mindre krut på dem och mer på de som faktiskt går att svara på.

Probux och Neobux är de två program  
som jag har lyckats sköta under min nedkopplade tid i veckan som var.
Fortfarande går Probux bättre för mig en det så berömda Neobux.
Har nu hyrt ytterligare tre referrals i Probux.
Har nu 18 stycken som klickat 3570 åt mig.
I Neobux har jag 24 stycken inhyrda som klickat 2081 åt mig.

 Snittet som ni ser är stort för Probux och mycket litet för Neobux. 
Så Probux är den stora vinnaren av de två enligt mig.
Än så länge bör nog tilläggas...

Ha en bra kväll!
 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar