söndag 16 oktober 2016

Jobb hemifrån

Idag har jag hittat ett jobb som jag med glädje sätter upp på bloggen
för alla att söka.

GK Vällingby AB
söker
Telefonintervjuare och researcher på internet.
Hemifrån
"Du kommer att jobba med att söka på internet och ringa runt för att undersöka priser i tjänster för något av våra kategorier nedan. 
Du tillhandahålls en telefon och kommer dokumentera informationen som du sedan redovisar dagligen genom att ladda upp det. 
(Båt,Fordon, Motor) (Djur) (Ekonomi,Juridik,Utbildning) (Event,Aktiviteter, Nöjen) (Hotell och Transport) (Hushåll och Hantverk) (IT och Media) (Vård, Hälsa och Skönhet)"
 Denna tjänst passar dig som har funktionsnedsättning,
 eller har vart borta från arbetslivet ett tag, och vi ser gärna att du är berättigad till nystartsjobb,
 specificera detta i din ansökan tillsammans med vilken Kategori du vill jobba med.
Fast Lön
Heltid flexibel arbetstid
Start omgående
 
Academic Work
söker
Dansktalande student
översättare
" Som översättare kommer du att arbeta hemifrån med att översätta
 texter från engelska/norska till danska. 
Texterna man arbetar med är till företagets blogg och hemsida
 samt kommer främst vara av teknisk karaktär. 
För dig som är flytande i danska är detta en unik möjlighet till ett flexibelt extrajobb där du får arbeta 1-2 dagar i månaden hemifrån"

Biogas Öst
söker
marknadsassistent 
" Du kommer att ansvara för att Biogas Öst syns
 i olika sociala medier, så som på facebook, twitter, blogg och linkedin. 
Vidare kommer du att hjälpa till med copy utifrån grova utkast på debattartiklar, pressmeddelanden samt olika typer av informationsmaterial 
och genom ditt arbete göra dessa texter kreativa och säljande. 
Det förväntas av dig att du kommer med idéer och nya kreativa infallsvinklar 
på texter och layout för olika utskick"
Start omgående
Hemifrån eller från kontoret uppsala
Deltid: 4 timmar per vecka

Övrigt
Gillar ni Allerums ostar?
De har en kanpanj , om du köper 3 ostar från Allerum får du ett jättefint knivset
från Josephjoseph.
Kanpanjen är först till kvarn och tom senast 31 novenber.


Jag har gjort det handlat mat på internet!
Gjort min första beställning från mathem
Valde hemleverans tisdag 18 oktober för 39 kr.
Handlade en jädra massa ägg som var på extrapris då jag ska baka
 som attan för olika evenemang jag har åtagit mig att hjälpa.
Nu väntar jag med spänning att se om min första matinhandling via nätet funkar eller om det
blir krossade ägg som dyker upp:)
Köpte en pringles också kunde inte låta bli den var så billig 9 kr.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar