torsdag 13 oktober 2016

Arbeten hemifrån och tips

Evry
söker  
  (Distans)
Telefonintervjuare
"Arbetsuppgifterna består av att genomföra telefonintervjuer med framförallt privatpersoner men också med företag." 
Kvällspass framförallt
Du bokar själv dina önskade pass.
Visstid
Timlöm
Läs mer

 TNS Sifo
söker
telefonintervjuare
Hemifrån
Läs mer

Jag försöker varva ner lite vilket inte har inträffat ännu.
Kanske bra att påminna mig själv om att ha en speed limit ibland:)

Övrigt
Undersökningspaneler
Utbetalning igen från clixsense surveys.
Jag snabbade på denna utbetalning och klickade lite länkar denna gång.
Tog 4 arbetsdagar att få denna utbetalning.
Uppe i 34200 poäng igen hos Toluna. Det kommer en hel del undersökningar från dem.
Obs missa inte deras tävling och skapa veckans innehåll och få en hel del extra poäng.
Panel.se (nordstat) kör en drive om att de nu godkänner nya medlemmar.
Skicka ett mail  till klirrikassanhemma@gmail.com så skriver jag in er.
 Och för 10 medlemmar får jag 100 poäng så jag får poäng om ni går med. 
Men de har inte accepterat nya medlemmar innan på ett tag.
Din Åsikt har jag nu begärt 100 kr presentkort på mc Donalds.
Och en utbetalning från okq8 på 50 kr till min paypal.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar