tisdag 15 mars 2016

Nya arbeten hemifrån

Academic work
söker
marknadsundersökare
kortare uppdrag
" Academic Work söker för kunds räkning en student,
 som skall genomföra marknadsundersökningar över telefon till diverse skolor i Göteborgsområdet.
 Detta är ett kortare uppdrag, perfekt för dig som vill tjäna lite extra pengar och samtidigt få foten in som konsult hos oss på Academic Work"
Kollektivavtal
hemifrån
Start omgående
deltid: 3 timmar per gång
OBS Löpande urval/ Start omgående

Studentwork Sharper
söker
Marknadsundersökare på norska
Du ska tala flytande norska
"Tjänsten passar dig som trivs med stort eget ansvar, 
trivs med att möta människor över telefon och då ge bästa servicen.
Tjänsten är på heltid, men ett kortare uppdrag på ca 2 veckor
 med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är vardagar 8.00-17.00,
 men är belägget hemma och du ansvarar själv för att genomföra samtliga intervjuer"
Heltid ca 2 veckor dagtid, med möjlig förlängning
Hemifrån
Start omgående
Obs sista ansökningsdag 31 mars

Övrigt
Utbetalning från Toluna fick jag idag, tog mindre än 3 veckor denna gång.
Något konstigt håller på att hända med Din åsikt panelen.
Obs inte att förväxla med Åsiktstorget, två helt olika!
Har tappat bort mitt lösenord och då upptäckte jag att hemsidan är 
konstig och ser lätt scammig ut nu. Inget lösenord har landat i 
min mail heller efter 1 vecka.
Uppdaterar när jag ser att den funkar igen sidan eller om de håller på att
sluta och bara vill att du svarar på deras undersökningar,
 utan möjlighet att logga in,  och med andra ord aldrig kan be om betalning mer.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar