måndag 21 mars 2016

Dagens lediga hemifrån

Påsken är i antåg
och kvasten är renoverad sen förra årets krashlandning!
Häng på om ni vill bara kika i facebook/Samåkning Till Blåkulla 2016
 Netdoktor
söker
finskspråkig redaktör
hemifrån
Kvalifikationer
-har en utbildning med inriktning mot vetenskapsjournalistik, medicinjournalist eller motsvarande.
- har relevant arbetslivserfarenhet som redaktör/journalist
- besitter en mycket god känsla för det finska språket,
 är van vid att skriva nyheter, intervjuer, artiklar
 samt kan leverera dessa texter snabbt och korrekturmässigt korrekt.
- har erfarenhet av webbproduktion och tidigare arbetat 
i något eller några publiceringsverktyg för webben
- erfarenhet av att skapa webbinnehåll i syfte att driva trafik och skapa aktivitet
Tillsvidare
Deltid
Ipsos
söker
Intervjuare
 hemifrån/distans
Arbetstid är i genomsnitt 19 timmar i veckan.
 Tjänsten är att betrakta som en bisyssla, 
och ska kombineras med annan huvudsysselsättning som jobb eller studier.
Passen är 17-21 samt lörd/sönd
Fast timlön
 Övrigt
Snart börjar utdelningarna från mina aktier trilla in.
Satsar om igen dem direkt i nyköp.
Tänker fortfarande som tidigare att råvaror är det ända som jag på 3 års sikt kommer att
lyckas tjäna en hacka på. 
Så råvaror blir det som inköp:)
Och höll på att glömma på tal om råvaror,
matdagboken, den använder jag mig av igen.
Eftersom jag som vanligt ska ner i vikt inför sommarsäsongen.
Gratis varianten har personlig matdagbok, blogg och tillgång till forumet.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar