torsdag 24 juli 2014

Personalkoordinator hemifrån

Dagens arbete!

Uniflex Sverige AB 
söker 
Personalkoordinator
För dig som studerar står det i annonsen.
Gärna beteendevetenskap/personal.
Men jag tror nog det går alldeles utmärkt att söka detta
arbete även om du inte studerar.
Kan nog vara svårt för dem att hitta upptagna studenter
för denna tjänst då tiderna är ganska mycket fortfarande....
Taget från annonsen:
 
"Du arbetar hemifrån och arbetet är förlagt till varannan vecka
måndagar 06.00-08.30 samt 17.00-23.30
tisdagar tom fredagar 07.00-08.30 samt 17.00-23.00
söndagar 15.00-23.00
Du tar bland annat emot samtal, 
personalbeställningar och sjukanmälningar
 och löser dessa förfrågningar med hjälp av dator och telefon."
OBS sista ansökningsdag 3 Augusti 


Badvattnets temperatur...
Där jag har badat är det inte så varmt i vattnet..
jag tänkte mig ett graciöst svandyk häromdagen...
Det blev fasen i mig ett jäkla groddyk.
Tack vare att jag tyvärr kände på vattnet innan...
Hur nu det kan komma sig med denna härliga värme.
 Hoppas det håller i sig ända till Oktober.
 

 Uppdateringar

Undersökningar
 Ett presentkort hade trillat ner i brevlådan
när jag var borta.
100 kr till på Din sko.
Frågan är bara tänkte ta mina presentkort nu 
och kliva in på skopunkten.
De har alltid det braiga erbjudandet 3:e paret gratis
 eller andra paret skor halva priset.
Hoppas dessa presentkort gäller hos dem också det är ju samma
kedja nilsson shoes eller nåt sånt.
Så skriver när jag vet om din sko presentkorten gäller hos alla tre..

Probux
står i forumet att många har svårt att få utbetalning ifrån,
då den är limiterad till 4 ggr om dagen.
Inte så att folk inte får ut sina pengar bara att de måste försöka vid servertid etc många ggr.
Jag ska kolla nu och prova ta ut lite pengar få se hur det går.

 Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar