måndag 7 juli 2014

arbete hemifrån och uppdateringar

Det är verkligen tunnsått på nya arbeten nu.
Kan det vara så att vädret har gjort att många nu tar semester?
Sommaren är ju här nu:)
Eller är det den vanliga industri semestermånaden 
som även arbetsrekryterare tar ut i Juli.
Hur som helst
 Dagens lediga arbete
Professional Consulting 
söker
för kunds räkning
Applikationsutvecklare/Programmerare
Arbetet sköts helt hemifrån
Med morgonen möten via Skype
Fasta arbetstider dagtid
1 plats
Heltid
Fast lön

Bilden är från Hansa Park i Tyskland
Tänkte ta mig dit i ett par dagar.
Och om alla har ledigt i år samtidigt ........
Annars får det bli till hösten helt enkelt. 

Uppdaterat 
Neobux
Jag har då haft turen att ha aktiva refs.
Har nu införskaffat ett program där jag kan ställa in
alla möjliga upptänkliga referenser för om en refs är gynnsam eller inte.
Vill ju gärna gå på plus och inte förlora på dem.
 Kostade inte många kronor och hoppas det ska ge lite skjuts
åt mina inkomster per dag.
Probux
Uppe i 120 refs i probux.
De hade lite server problem här för någon vecka sedan.
Men det är över nu.
En del klagar på att om man hyr in 2000 refs så klickar de plötsligt inte längre refs.
Vet inte om det är så eller om folk klagar i onödan. Ju fler man har desto svårare är det helt enkelt att få ihop det. Jag har en bit kvar till 2000 refs:)
Ska provbegära ut minimum från Probux snart hade jag tänkt mig.
Bara för att se att allt funkar fortfarande.

Undersökningar
Har fått en pytte betalning från
pricerunner panelen på 50 kr.
Annars har jag inte spenderat någon direkt tid
nu på att kontrollera mailen.

Ha en bra dag alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar