torsdag 8 maj 2014

Uppdateringar och ekonomiassistent

Partille Skog & trädgård AB
söker
Ekonomiassistent
Tjänsten är på deltid
Fast Lön
De skriver att tjänsten kan eventuellt gå att
sköta hemifrån.
Är du en fena på reskontra, Visma SPCS,
 fakturering och bokföring?
Så på dem bara med ansökningar:)
OBS sista ansökningsdag 31 Maj

Uppdateringar
Snart har jag varit med i Neobux 1 år.
Tagit ut sammanlagt lite över 8 dollar.
Målet är 200 dollar till den 21 Maj.
Bör nå mitt mål före, då jag får ihop
1 dollar om dagen. De är nu inne på sitt 7 år.
Hur kul som helst om jag lyckas få ihop mina 200 ref och 
bli goldmember innan sommaren är över.

Snart 100 hyrda refs och här tjänar jag 
bra mycket mer på mina refs. 
1 dollar minst om dagen och det att jämföra med
135 refs i neobux. 
Skillnaden är att Probux nu är inne på sitt 2:a år.

Leva och Bo
Fick mina 2 Sverige lotter igår.
 25 kronor i vinst. 
Ska nog byta mot en trisslott.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera