tisdag 6 maj 2014

Arbeten hemifrån idag

Hej!
Här kommer lite arbeten att söka.

Academicwork söker för
MinLäxhjälp
 webbutvecklare/webbansvarig
 Arbetet kan skötas hemifrån
Fast lön
Deltid
Tillsvidare
Arbetsuppgifterna består i att förenkla hemsidan/portalen
Helt enkelt att den ska vara lättare att  navigera i, 
samt integrera den med mobil.
Därefter underhåll av siten.
OBS start omgående
Studentconsulting
söker
Finska översättare
för CDON
Distans
Arbetet omfattar att översätta CDON kanpanjtexter
till finska.
Arbetstiden är vid behov
ca 20-30 timmar per månad
Finska som modersmål
Fast lön
visstid 6 mån /längre
Mycket specifika krav på annan inkomst/studier
sista ansökningsdag 27 Maj


Testa webbplatser!
All about web Sverige
söker 
Testare av webbplatser
Du ska utefter ett specifikt frågeformulär eller uppgift
genomföra test av webbplatser.
De söker flera personer
Hemifrån
Dator/Headset
Flytande svenska
Fast lön och provision
Deltid
OBS sista ansökningsdag 15 Maj
Smått och Gott
Någon mer som legat i influensan?
Har varit så förkyld så jag helt enkelt inte klarat att 
släpa mig ut.
 Det positiva med detta var att min kroppsstorlek
 minskat ordentligt. 
Försöker se livet från ljusa sidan, så att jag
inte skriker högt när lönen kommer:)

Jag brukar inte hojta och skrika om all världens olyckor,
men nu gör jag det.
 Ber om ursäkt om det är någon som tar illa vid sig.
Greenpeace
Någon som uppmärksammat att Greenpeace gör allt för att stoppa
den första oljan som borrats upp i arctic sea?
 Ryska Gazprom är i full gång som första företag nu att fiska upp den! 
Så är ni intresserade av vad som händer kika på 
Greenpeace hemsida.
 Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för fler bra tips :) Sökte webbutvecklarjobbet, nu är det bara att hoppas :) Ha en fin torsdag! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag håller tummarna för dig, om de är smarta tar de dig! Det är så kul när jag hör att bloggen kan hjälpa någon. Om så bara med hopp. Du med ha en fin torsdag:)

    SvaraRadera