söndag 13 april 2014

Internet marknadsförare

Swedx AB
söker
Internet marknadsförare
Du ska vara kunnig i tyska
Arbetet består av att
Ordna till hemsidan/uppdatera
Marknadsförare sidan hos tex pricerunner och ebay
Ha kontakt med eventuella tyska kunder
Annonsera produkter på tyska sidor
Detta arbete sköts hemifrån
Deltid
Lönen betalas veckovis

Annars finns det fortfarande tjänster utannonseradde
som inte är tillsatta.
Eller ansökningstiden inte gått ut.

Snart är det påsk och 
jag hoppas förtvivlat att Lidl som vanligt
kör sitt lösgodis för 4,90 hg.
Det är lixom då det känns ok att handla ett halvt kilo:)

Ha en trevlig Söndag!
 

8 kommentarer:

  1. Man kan alltid lita på LidL ;) http://www.lidl.se/cps/rde/SID-B7C0E15A-16F24C05/www_lidl_se/hs.xsl/2714.htm?action=showDetail&id=2498

    SvaraRadera
  2. Willys är visst billigare. 29kr/kg.

    SvaraRadera
  3. Oh tackar, så fruktansvärt godis sugen. Sorgligt nästan :) Millan om du söker jobbet uppsatt idag, hojta till dem om de felstavningar de har på hemsidan. Detaljerna är viktiga tror jag i den typen av arbete.

    SvaraRadera
  4. ojoj 29 kr kg, det blir ett kilo minst. Ska fin scanna mig igenom reklamblad nu :D

    SvaraRadera
  5. Jag igen. Terroriserar visst dig idag. Såg jobbtipset du lagt in idag, ser riktigt intressant ut! :) tack så mycket för tipset att påpeka felstavningar! Mycket bra idé! Jag ska nog söka det jobbet :) såg förresten att Willys lösgodiserbjudande endast var för Willys+ kunder, men det är ju gratis och man får massa bra erbjudanden. Ha en fin dag och tack för alla tips!

    SvaraRadera
  6. Hej igen :) Inga problem du terroriserar inte, jag gillar dina kommentarer. Och har Willys plus kort nu! Skaffade det i morse. Tack för tipset!!

    SvaraRadera
  7. Vilken tur :) Hur många kilo karra blev det? :) På willys.se kan du logga in för att se alla erbjudanden för + kunder.

    SvaraRadera
  8. det blev lite över 2 kg:( eh vi är många som ska dela på det, iallafall så satsar jag med framförhållning: att det ska finnas på bordet efter maten på påskafton. Jag vet det är kört

    SvaraRadera