fredag 21 februari 2014

Dagens arbeten på distans

Idag har jag sett ett arbete som drog 
min uppmärksamhet till sig.
Företaget heter Learnox.
De har drivit resurskola i 17 år!
Och de finns nu digitalt för barn/ungdomar med resursbehov.
De söker lärare inom samtliga teoretiska ämnen
för grundskole- och gymnasienivå.
Du behöver en dator mikrofon och webcam.
Deltid/flexibla arbetstider
Fast lön 
3 Platser
OBS sista ansökningsdag 22 Mars

Tillfälle för Norska Översättare
Söker
Översättare Norska 
Du ska översätta de svenska produkterna till norska
för deras internetbutik.
Arbetet sker löpande 
Distans
Du får materialet via e-post
Ersättning utgår med ett fast månadsbelopp 1500 SEK.
Ersättningen betalas ut som lön.
Arbetet beräknas till ca 8-12 timmar per månad.
Ansökan skickas till
 jobb1102@timarco.se
Ange referens: Löpande översättningar norska.

Övrigt!
Nu när OS är slut snart, känner många en pust av lycka.
Andra har följt OS totalt.
Jag har blivit inspirerad av OS.
 Hejar på alla
som kämpar för att hitta sin väg.
Ut med tröttheten och in med rivstarten.
LET THE GAME BEGIN!
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Gud vilken bra och intressant blogg du har! Hit återkommer jag! Förresten, hörde på radion att det behövs massor med "gode män" just nu, är det något för hemarbetare att kolla upp?
    Hälsningar
    Elin

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för din uppmuntrande kommentar. Ibland vet jag inte riktigt om den är uppskattad, men någon hjälp hoppas jag att den ger. En gode man arbetar mycket hemifrån. Men du får vara beredd på att åka runt ibland. Till den person du är god man för samt ibland hjälpmedelcentraler, läkare, socialtjänst, skattemyndigheter, ja där det kan bli strul för den behövande, och de personliga assistenterna inte fixar det etc. Men ett mycket bra tips för dem som kan tänka sig göra det. Ha en bra dag!

    SvaraRadera