onsdag 26 februari 2014

2 Nya chanser till arbete hemifrån

Solvero AB
söker 
Intervjuare 4 platser
antingen
på plats i Norrköping,
 eller hemifrån via PC
Deltid
Projektbasis
Timlön enligt Unionens kollektivavtal
Löpande tillsättning
Sista ansöningsdag: 7 Mars 
Så sök snabbt!

Städexpressen
söker
Koordinator/Assistent
 Arbetsuppgifter: svara i telefon och på mail 
när det gäller prisförfrågningar,
 boka in uppdrag,
 svara på frågor och hantera eventuella klagomål.
Deltid 
Fast lön

Övrigt
En utbetalning från 123 min sida har jag visst
kommit upp i, men har bestämt mig för att ta ut pengarna nästa år nu.
Vill se hur mycket det blir och därefter bestämma mig för bolag eller hobbyinkomst.

Ha en bra dag!



2 kommentarer:

  1. Tusen tack för toppenbra tips! Båda jobben verkar riktigt spännande och roliga, tror jag söker båda :) Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Hej! Du med ha en fin dag, och lycka till med jobbansökningarna:)

    SvaraRadera