söndag 15 september 2013

Lite nästan passiva inkomster

Jag är med i ett par nästan passiva inkomstprogram, 
Det är inte mycket pengar man får ihop. Men...
Många bäckar små....gör en stor flod.
Det kan det bli en större inkomst källa än du kanske räknat med från början.

Paid to Login
 Det är så lätt som det låter detta program. Man loggar in en gång om dagen tar en sekund. 
Och vips har du i kontot  0,001. Vid 10 cent kan du ta ut pengarna till Paypal. Eller vid 1 cent till Perfectmoney. De har så kallad downline. Du tjänar på att någon går med via din ref länk.
Som ni förstår inte mycket men de betalar. Och detta är ett av de enklaste programmen jag har på min lista. Så hjälps man åt blir det en del pengar. Var inte orolig om det ser konstigt ut efter att du signat upp och loggar in bara gå upp till höger hörna i fönstret och klicka skip ad så kommer du in på ditt konto. Done.

Your English Cafe
Denna har jag skrivit om och ligger under fliken övrigt här i bloggen, Min favorit.
Vill man vara helt passiv så är man det, vill man få in fler shares som ger avkastning varje dag så gör man det. Kräver lite läsning i en halvtimme men det är i stort sett allt för att få in 4 shares istället för en.
 Sen är det bara att luta sig tillbaka om det är det man gillar. Eller vara mer aktiv i forumet och få in fler shares som ger högre avkastning. Minimum utbetalning är 5 dollar paypal. Referrals här ger en mycket liten del, men varför inte om du gillar det.



Fanslave
 Facebook användare riktar sig detta program till. Du signar upp till detta faktiskt ganska unika program och kopplar din facebook till din profil. 
Sedan är det i praktiken bara att börja klicka gillar på de facebook sidor som köper folk för att gilla deras sida, som finns i ditt fanslavekonto.

Som alla vet,  Gilla/Like.... betyder pengar för många företag och organisationer på facebook.
 Ett enkelt sätt för dig  att få in ett par euro extra i månaden.
 Ja! de betalar ut i euro till ditt Paypal konto. Minimum utbetalning 15 Euro.
 Har funnits över ett år.



 Om du går med i ett av programmen som jag skrivit om i inlägget här , så skicka din ref länk till mig under kommentarer.

Så lägger jag upp var och ens länk i en vecka på bloggen om ni vill.

Ha en fin söndag!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar