lördag 21 september 2013

Helg godis


För alla oss som funderat på att flytta till billigare bostad. 
Jag undrar om hyrorna ligger på rimliga nivåer här? :)

Skämt å sido här kommer en länk till ett forum där du verkligen kan få svar på många frågor om du hamnat i knipa. Här får du svar på allt som handlar om lån, betalningar inkasso, kronofogden ja vad som helst även lagen och paragrafer.


För två år sedan arbetade jag lite extra hos ett företag som heter Lionbridge. 
Har en kompis som fråga mig  om de fortfarande söker svenskar till olika uppdrag som sköts via internet.

 Så nästa inlägg kommer det en förklaring vad de är och vad de gör. 
Försöker mitt bästa att förklara frågor som: hur, när, var, samt lite om betalningstider de använder sig av.  
Och de arbetar inte bara på nationell nivå. Utan de söker ofta internationellt i många olika länder, personer för olika uppdrag.

Alla mina små extra inkomster rullar på som vanligt,
 hoppas det går lika bra för alla er andra.

Ha en bra helg!





 

2 kommentarer:

  1. Hej Tack för tipset!
    Här är min länk
    Ensamma mamman
    http://Cash4Visits.com/ref.php?refId=288106

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Sätter in den bums.
    Släng upp din länk på face eller sånt också. Så går det fort att få in 30 dollar.

    SvaraRadera