lördag 28 september 2013

Betalt för att se reklamfilmer, svenskt företag


 Ett företag i Stockholm har lanserat en site
 där du får betalt för att se 
olika reklamfilmer.
 De är fortfarande i beta version men jag har signat upp
 och sett mina första reklamfilmer.

Varje reklamfilm du ser ger poäng som sedan växlas till pengar. 
Utbetalningen är till paypal.
11000 poäng är 100 kronor.  
Kontot du skapar är mycket enkelt att navigera inuti.  
Taget från siten: 100 poäng ger 1 kr. Deras mål är att alla ska kunna 
se reklamfilmer och tjäna minst 50 kr i timmen. 
Måste säga att jag gillar att själv välja vilka filmer jag vill se  
och få betalt för det.
Jämfört med att betala mina kanaler för tv:n , 
och dessutom behöva se
 avbrott i en spännande film för ett reklaminslag.

Ha en bra söndag!
 

 
Hur mycket kan jag tjäna?
100 poäng ger ca 1 krona. Antalet poäng per reklamfilm kommer att öka i takt med att fler filmer kommer upp på Triggy. Vårt mål är att du som tittare ska kunna tjäna motsvarande minst 50 kr i timmen genom att titta på reklamfilmer och att det ska ge mer poäng ju längre reklamfilmen är.
- See more at: http://www.triggy.se/faq.html#sthash.Uq6vpzdG.dpuf
Hur mycket kan jag tjäna?
100 poäng ger ca 1 krona. Antalet poäng per reklamfilm kommer att öka i takt med att fler filmer kommer upp på Triggy. Vårt mål är att du som tittare ska kunna tjäna motsvarande minst 50 kr i timmen genom att titta på reklamfilmer och att det ska ge mer poäng ju längre reklamfilmen är.
- See more at: http://www.triggy.se/faq.html#sthash.Uq6vpzdG.dpuf


3 kommentarer:

  1. kommer dåligt med uppdateringar

    SvaraRadera
  2. Har tagit bort triggy från fliken övrigt, skrev ett par inlägg om att de inte gav ut nya reklamfilmer att se, och de som skulle ge betalt titta jag igenom för andra och tredje gången, utan att det blev krediterat. Så efter att ha väntat i ett par veckor på mitt support mail svar gav jag upp. Inget jag kan rekommendera, om de inte bättrat sig nu.

    SvaraRadera
  3. Kika på inlägget den 12 oktober. Där skriver jag igen om dem. Men om du har fått betalt eller lyckats komma upp i en utbetalning skriv gärna det. Så ska jag kontrollera dem igen.

    SvaraRadera