tisdag 29 maj 2018

Lärarjobb på webben

Hermods 
söker
lärare inom bygg och anläggning
" Du lotsar våra studerande genom deras kurser genom att stödja och motivera så att de uppnår sina kursmål, leder webinarier och individuell handledning, examinerar över internet (exempelvis i form av muntliga examinationer via webbmöten) samt sätter betyg. Du står för den teoretiska utbildningen inom BA och eleverna gör en stor del av utbildningen som lärling eller med mycket apl. 

Vår undervisningsform betyder att du kan göra den största delen av arbetet hemifrån och när du själv har möjlighet. Som stöd i ditt arbete har du övriga kollegor på Hermods, såsom lärarkollegor, utbildningsledarna och teknisk support."
Deltid 
Arvode efter uppdrag

Hermods 
söker
webblärare i barn och fritid
"Vi söker dig som är flexibel och kreativ och som ser stimulans och intresse i att möta och undervisa studerande via webben. Du har legitimation i pedagogik och gärna fler ämnen. Som lärare och pedagog är du tydlig med stark integritet och är bra på att coacha studerande att nå sina mål."
Hel eller deltid
Arvode utgår efter uppdrag

Funderar du på att bli hälsocoach?
Då kanske denna annons kan vara något för dig.

Övrigt
Ska snart sätta mig på en flixbus och åka halva Europa och mer.
Tänkte göra ett inlägg om detta men i en reseblogg som vänner driver.
Det blir spännande och ett nytt sätt att resa lite längre som är mer resurs sparande sägs det när det gäller miljön.
Som ni vet jag har aldrig varit den mest miljö medvetna personen i världen fast jag glatt sopsorterar så ligger min kunskapsnivå ganska lågt.

Aktier och sparet
 Inhandlat en ny bank aktie och H&M igen.
Denna månad landade det på 380 kr cirka.
Fick ut 97 kronor från cint och 90 kronor gfk samt m3 panelen klippte till med ett presentkort igen:)
Enligt min smart budget app ligger jag bra till i ekonomin den här sommaren.
Första gången jag håller mig inom och faktiskt rejält under min budget.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar