fredag 28 april 2017

Lediga arbeten hemifrån

BUTIK INREDA 24H-SHOP I KALMAR AB
söker
Frilans Copywriter/Skribent
hemifrån
Språk svenska
 Textkreatör/Content Writer med fokus på SEO
" Som copywriter/skribent hos oss handlar det om att producera mycket text, vilket är viktigt att man trivs med. Du har ett driv i dig att alltid vilja prestera på topp och samtidigt har bra fantasi när du ska skriva nytt textinnehåll. Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och ett bra öga för säljande texter och hur man ska skriva på ett intresseväckande sätt. Har goda kunskaper i svenska och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift."
Fast lön Kollektivavtal handel
Behovsanställning
Deltid 10 h/månad 
Obs sök senast 21 Maj

Ipsos Ab
söker 
Telefonintervjuare
hemifrån
" Du bokar själv upp dig för de tider du önskar, vilket innebär att du kan anpassa extraarbetet efter ditt eget schema. Vi bekräftar sedan dina önskade pass i mån av tillgängligt arbete."
Timlön
Behovsanställning
Obs senaste ansökningsdag 14 Maj

Jurek bemanning
söker
Ekonomiassistent
" Dina arbetsuppgifter kommer vara att stötta deras CFO under ett systembyte med att flytta över information från de gamla systemen till det nya. Detta kräver en stor noggrannhet samt en ekonomisk förståelse då du bland annat kommer arbeta med resultat- och balansräkningar.
 Arbetstiderna är cirka fyra hela dagar per månad, som kommer infalla i mitten av varje månad. Efter att du tagit din examen finns det chans till en heltidsanställning som junior controller. Kunden har kontor i Norsborg och Rotebro, men det går bra att arbeta hemifrån."
Arbetstid: ca 4 hela dagar per månad
Övrigt
Det här med KORT
 Efter att ha fått mitt kort kopierat på senaste resan i en bankomat och med det en del
problem och låst konto hos min bank innan allt klarades upp efter hemkomst har jag letat 
efter ett alternativ utan att det ska kosta en krona extra.
Gick igenom olika kort hos tjänsten  Kortio,
 men hittade inte exakt det jag sökte , ni vet jag gillar gratis!
Kikade på banknorwgians kort ett tag och använt det.
Men gillar inte att det finns en kredit på kortet så skulle det bli snott så kan  en tjuvis 
ta ut mer än jag vill!
Så har nu hittat ett alternativ hos Ferratum BanktFerratum Bank har ett bankkonto 
med ett kostnadsfritt Mastercard som fungerar i hela Europa.
Ett antal fria uttag i bankomater och ingen dålig växlingskurs:)
Man kan flytta pengar mellan länder och valutor kostnadsfritt och i realtid i kontot!
Detta konto blir mitt resekonto på semestrar.

Aktier
Köpt på mig en till H&M och Concordia.

Undersökningar
Panel Nordstat tar ännu inte in några nya, 
men så for de kör en omgång igen hör jag av mig till er som vill med.
Yougov omigen kör ibland 400 poäng om du värvar en ny medlem.
Och som ni vet yougov är en favorit panel då deras undersökningar/mätningar
alltid är kul att svara på och känns aktuella .

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar