torsdag 11 augusti 2016

Intressant nytt arbete hemifrån att söka

Nu kommer hösten och det syns
 i lediga arbeten att söka hemifrån.

Academic work
söker
Programmerare i Delphi
hemifrån
Start omgående
( Varierande arbetstid eftersom företaget är i uppstartsfas/deltid)

Dagens chans för alla med intresse för modern hemelektronik.
Helpdesk/supporttekniker hemifrån via en app!
Annonsen är verkligen värd att läsa igenom.
OBS OBS Sista ansökningsdag 24 Aug 

 Hemfixare Fixsolutions AB 
söker
Helpdesk/ supporttekniker
100 platser
" Nu drar vi igång och anställer i första omgången ca. 500 Fixare (tekniker) över hela landet inför lanseringen av hemfixare.se. Vi kommer tillhandahålla Tekniksupport i hemmet för privatpersoner. Därför söker vi dig som har tid över och vill tjäna pengar på din strötid.
Genom vår app väljer du om du är tillgänglig och tackar ja till uppdrag som passar tidsmässigt och avståndsmässigt. Vi ställer inga krav på när du skall vara tillgänglig men förväntar oss att du tar ett par uppdrag i veckan. Vi kommer se till att du som Fixare utbildas, får tillgång till andra Fixares erfarenheter och växer tillsammans med oss.Behovet av hjälp därute är enormt, frågan är hur mycket tid du har?
Arbetsorten är hemifrån i kommuner stora nog för att ge ett tillräckligt kundunderlag
 för att det skall löna sig vara en Fixare. 
Vi tror att vi kommer vara representerade i ungefär 70% av Sveriges kommuner"
Deltid /tim/extra 
hemifrån
OBS Sista ansökningsdag 24 Augusti

Övrigt
 Hösten ja den kan få vem som helst som inte gillar mörkret att bli deprimerad.
 Jag gillar alla årstider och har bestämt mig för att lära något nytt.
Anmält mig till en kurs i kanoting/kayak,
Innan temperaturen blir för kall i vattnet eftersom 
man då ska lära sig hur man kommer på rätt köl med en omkullvält kayak.

Ett tips!
Och för er som har tänkt på att starta en blogg.
Jag har letat som en galning efter en blogg om billiga fritidsintressen.
Det finns miljoner bloggar om kläder, mat, livs syn och dieter.
Men bloggar om fritidsintressen för barn, vuxna och pensionärer?
Verkar som att det saknas en del på den fronten iallafall på svenska.
Och finns de är de ofta inte uppdaterade på länge.
Och när det gäller att få in lite extra på din underbara blogg  glöm inte att anmäla 
dig till affiliate sidor.
Jag själv har bara 2 stycken som jag gillar.
De är enkla och pålitliga och jag kan stå för de program som jag rekommenderar.


Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar