lördag 6 augusti 2016

Dagens tips

 A-EVENT
är en sida som annonserar ut lediga arbeten.
De har även lediga arbeten att söka som utförs hemifrån.

Just nu
Resebloggare
3 platser
" Du kommer att skriva för diveprice bloggen och det kommer för det mesta bestå att skriva om destinationer (du behöver inte ha besökt destinationerna för att skriva eller söka jobbet). 
Du ska klara av att skriva artiklar på 500 ord utan några problem
 och inte ha problem med svensk grammatik."
De söker just nu artikel skrivare på svenska!
Här söker du uppdrag som bloggare/artikelskrivare

A-EVENT
söker
översättare 
för kunds räkning, engelska-svenska
Tjänsten är heltid
hemifrån 
 
Övrigt
Min budget
Någon mer som lyckats överskrida sommarbudgeten katastrofalt?
Jag som alla nog vet använder smartbudget men jag har varit utomlands en hel del i sommar
och arbetat så smartbudget höll inte alls för påfrestningen, med andra ord min budget.
Svimmar nästan och kämpar hårt för att komma igen nu.
Lönen från mitt utlandsjobb kommer tyvärr inte föränn i oktober, alltid lika krångligt. 

Undersökningar
 Väntar min 150 kr utbetalning från Toluna.
Armbandet har kommit från yougov.
Begärt utbetalning från Åsiktstorget och pricerunner.

Loppisar
Tänkte hyra bord och ge mig iväg till Karlaplans loppis nästa helg. 
Ska tydligen vara riktigt trevlig och mycket folk.
Om inte annat (försäljningen sviker) så kan jag nog få en superkul dag!

Ha en fin Lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar