torsdag 19 maj 2016

Översättare hemifrån

Red Hat Holdings Limited
söker
textredigerare/översättare
Danska och Norska
Profilen: Norska eller danska som modersmål. 
Du ska skriva och översätta felfritt från svenska eller engelska till Danska alternativt Norska.
 Detta arbete kan kombineras med studier, deltidsjobb eller annat.
" Du måste ha lätt för attförstå instruktioner, arbeta självständigt, kolla din e-post ofta och vara strukturerad och flexibel. Det är mycket viktigt att du har datorvana. Ett krav är goda kunskaper i Microsoft Office. Du behöver ha tillgång till dator,
Microsoft Office samt vara uppkopplad ofta. Inga formella krav. Kunskap om
Google Adwords är meriterande men inget måste."
Tillsvidareanställning
Extra jobb
Deltid
 
Bor du i Göteborg med omnejd?
Här är ett arbete som kan skötas hemifrån men där inkommande post måste 
kontrolleras kontinuerligt.

Framtiden AB
söker
Ekonomiassistent
Arbetsuppgifter: Hantering och kontroll av  fakturor, lönehantering,
skapa underlag för fakturor och se till att hanteringen blir rätt/godkänd.
Extrajobb ca 4 timmar per vecka plus 1 heldag per månad
Hemifrån eller kontoret i Göteborg.
Posten måste däremot kontrolleras
Fast lön 
Kollektivavtal 
Start Juni 
Obs sista ansökningsdag 2 Juni
   
Jag när kreditkortet börjar motarbeta mig.
 
Övrigt
Väntar utbetalning från Toluna.
 Normalt har jag fått utbetalning på mellan 3-4 veckor.
Tar det 8 veckor så hinner jag begära en utbetalning till.
Vore fint om jag fick en i månaden:)
Ett fåtal poäng kvar till 100 kr panel.se (nordstat).
Om du vill bli medlem i nordstat så kika här
Under medlemskap har du fliken:  hur blir jag medlem läs igenom och klicka på kontakt.
Bara maila in formuläret till dem. 

 Ha en en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar