tisdag 10 maj 2016

Arbete hemifrån

Har du erfarenhet av
lönehantering?
Då är denna tjänst kanske något för dig.
 
TBST Consult AB 
söker
Tidsredovisare/lönehanterare i Fortnox
1 plats
Arbetsuppgifter/kvalifikationer
 "Du måste ha erfarenhet från Lönehantering och lära Dig/
kunna modulen tidredovisning i Fortnox.
Du kommer att accessa via Internet resp. moduler. Till en början kommer viss genomgång av tidigare lönehantering ske och utreda tidigare inbokningar.
  Successivt kommer du att få utökat ansvarsområde och
 framöver ansvara för TBST:s och våra Franchisetagares Tidredovisning och Löner
 Tidigare erfarenhet är ett krav och Du bör vara strukturerad med ett självgående driv. Du måste behärska datorer och kunna kommunicera obehindrat via Skype och telefon samt ha tillgång till en skrivare med skanner samt givetvis Internet."
Deltid/ Flexibel(Tjänsten är på ett par timmar i veckan i början)
Lön 150 kr/h (även för dig med eget företag, hör av dig till dem)
OBS Sista ansökningsdag 22 Maj , de anställer löpande!


Syrener finns det något som påminner mer om skolavslutningar man
lyckligt gått till och skrattat sig igenom.
Mamma gav mig alltid en bukett plockade syrener till avslutningen i skolan.
 

Övrigt
Mrjet panelen jag skrivit om tidigare i bloggen har återuppstått!
Nu heter den travelpanel och Nepa håller i den tror jag.
Har då fått en utbetalning av dem och den kom faktiskt omgående när
nu hemsidan finns tillgänglig igen att logga in på.
Trots det hittar jag den inte på internet vid sökning. Utan efter
att jag prövade göra en undersökning jag fick häromdagen på mailen
så kom det efter avslutat undersökning en logga in knapp. 
Så klart jag logga in och begärde ut mina innestående pengar.
Resepanelen däremot har nu betalat mig, det tog lite längre än de 1-4 
arbetsdagarna kan vara för helgen och röda dagar som varit.
Aktier
Avanza har nu ett konto för aktiehandel som heter Start.
0 kr i courtage för handel på stockholmsbörsen.
Först i Sverige med denna tjänst, 
men läs det finstilta max 50 000 kr ska kontot
hålla.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar