söndag 23 augusti 2015

Lediga arbeten hemifrån

Aademic Work
söker
Intervjuare 1 plats
Du ska ha några års erfarenhet från serviceyrket, 
gärna med telefonkontakt
Administrativ, kommunikativ och med bra telefonröst..
hemifrån
Dagtid eventuell kvällstid kan förekomma
Omfattning Augusti-November med chans till förlängning

Academic Work
söker
Översättare
Är du student och med bra kunskaper i 
norska och svenska?
Och med goda kunskaper i excel?
 Här är ett jobb där du förlägger din arbetstid själv.
Extra arbete
Hemifrån

Övrigt
Ja som ni ser så  börjar aktiemarknaden springa neråt.
Äntligen säger jag.
Jag hoppas att den går ner i ett år nu.
Så att man hinner köpa på sig lite innan den kliver uppåt igen.
Med mina småpengar blir det inte något att sätta 
tänderna i annars. 
Autoliv har gått ner över 200 kronor styck nu.
Tänkte kliva in och handla 1 aktie om den går ner till 650-700 kr.
Om jag har råd vill säga.
Men det är en stadig utdelare så kvalité till lågt pris är alltid skoj.
150 kronor in på paypal från Toluna.
Och snart snart uppe i lite pengar igen i mina cint paneler.
 Som ska gå till nästa månads inköp av aktier.

Ha en fin Söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar