torsdag 18 december 2014

Ojoj har hittat en bok med namnet

Så har jag gjort det igen.
Det blev en julklapp till mig själv i år också.
En kompis skickade en länk till en bok som heter
Japp den måste jag bara ha:),
köpte den från itunes för 169 kr,
tänkte läsa den nu när jag pendlar mycket.
Den är säkerligen bra också, författarna är en tjej och lyxfällan-killarna.

Dagens Tips 
Modernera är ett företag helt inriktat på
distansarbeten.
Du kan även ladda upp ditt CV hos dem och de matchar,
mot de arbeten som kommer in.
De har idag lediga arbeten såsom
 telefonintervjuare - norska
distanslärare NO och Matematik
Säljare Distans
Mötesbokare B2B telefon
med flera
Läs mer

Primecare
söker
Jour/samordnare hemifrån
De har många distrikt och områden att
täcka upp och detta arbete är perfekt om du har
behov av ett extra arbete var tredje vecka.
Du arbetar på rullande schema med att ta emot samtal och tillsätta
rätt person på rätt plats helt enkelt. 
Taget från hemsidan hos Primecare:
  Arbetsuppgifter
Arbetet innebär att ta hand om akuta beställningar från våra kunder samt ersätta vakanser vid akut sjukdom.
När du arbetar arbetar du måndag-måndag
OBS sista ansökningsdag 31 December 
Läs mer

En annan sida som jag använder för att söka distans arbeten
hemifrån är Indeed
De är faktiskt mycket bra och man kan signa upp för avisering
via mailen när nya arbeten dyker upp.

Ha en fin Torsdag!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med boken! God Jul & Gott Nytt År! :) Vi får hoppas på massvis med spännande distansarbeten och klirr i kassan nästa år :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas på detsamma, mycket klirr i kassan:) Kramis

    SvaraRadera