tisdag 2 december 2014

Extra tips för inkomsterna

Jul och panik?
Det är få förunnat att inte ha panik inför jul/nyår och semestern.
Vi som då årligen drabbas av paniken har det inte lätt.
Det är så fruktansvärt svårt att handla presenter
utan att handla extra pryttlar som man verkligen inte har råd med.

Så här kommer ett par tips.
 Lika mycket tid som du lägger på att handla, 
lägg desamma på att få in extra pengar.
Kan du undvara att handla presenterna till efter jul? Perfekt om du kan då reorna
sparar dig många kronor.
Gå med i undersökningspaneler om du inte hinner få
in pengarna till jul, så hinner du få in till reorna eller för att
överleva efter julen i januari....
Själv har jag mycket svårt för att hålla mig till inköpslistan i affärerna.
Handlar det mesta på nätet istället och kollar alltid refunder och cashbackshopping utifall
de har onlinebutiken i sitt stall:)
 Just för att inte köpa det som inte finns på listan.
 
Lycka till!

Något annat
Jag har gått med i ett program som är ett registrerat företag i Tyskland.
Vet ännu inte exakt hur det fungerar, men om den fungerar som jag tror är det
precis en sådan sak som jag letat efter på internet ett tag.
Man helt enkelt bygger upp sina inkomster över månaderna.
Det är ingen fast and furious direkt:)
Utan mer sakta men säkert...

När jag har lyckats få en utbetalning efter 90 dagar så sätter jag upp den här
på bloggen, med lite mer kött på benen så att säga.
Man får helt enkelt betalt för att ge sin mening på foton och synpunkter om produkter.
Vill ni förhandskika ?
OBS om ni vill gå med redan nu, 
 så kontakta mig, då man får extra poäng om man
har en sponsor eller vad det nu kallades.
 

Glöm inte den nya musikpanelen från Sony
som handhas av Toluna.
 
Nordstat
Har fått ännu ett presentkort på 100:- från dem.
Denna gång tog jag ut det på Vero Moda då det skall ges i present till jul:)

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Det här låter spännande! Ser fram emot att få höra med om vad det handlar om och hur det går för dig!

    SvaraRadera
  2. Mm får se, man ska skicka in bevis på att man är den man utger sig för, samt betalar de sedan via bankgiro eller Paypal. Får se hur det hela utvecklar sig,

    SvaraRadera