söndag 2 november 2014

Lite nya arbeten och en ny panel

Hej
Jag brukar som sagt var inte ta upp
försäljningsarbeten då de ofta är på provision
och du vet helt enkelt inte om du kan tjäna pengar
eller inte, med andra ord, utsatt och pressad.
Dessa 2 arbeten är med fast lön,
 alternativt fast lön plus provision.

Brightvision AB
söker
Innesäljare IT
Hemifrån
Fast baslön

Momenta i Bergeforsen AB
söker
Säljare
Hemifrån

För båda arbetena gäller att du har
pc, internet, headset.


Uppdatering
Ny undersökningpanel kommer här.
Denna är lite kul, det är en musikpanel skött av Toluna.

Nu är julen på väg och de flesta med jobb  har 2 löner kvar.
Innan den är här.
Har kikat runt för att se om det finns en del snabba pengar
för er som helt enkelt känner för att spendera till julen.
Eller inte får ihop det.
Tänkte producera en liten lista på ett par snabba sätt att få
in pengar.
Men det bästa är som vanligt att helt enkelt signa upp för undersökningar.
De som hitills betalat mig bäst i form av
pengar och presentkort från 
presentkortstorget är
Och Toluna betalar även till paypal nuförtiden.
Min sista betalning fick jag för en kort tid sedan till Paypal.

Så ni som behöver prylar och pengar snabbt.
Skaffa paypal om ni inte redan har det.
Och signa upp för cint paneler/nordstat/gfk/yougov och toluna.
Kika under sidan undersökningar och börja bara.
Fick en förfrågan om spam efter att man går med i 
paneler.
Jag har då aldrig fått något spam efteråt. 
Ha en bra söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar