söndag 8 juni 2014

helgnytt

Hoppas alla haft en trevlig nationaldag!
Aeroplay
söker
Utvecklare
Du som studerar IT
 Du behöver ha goda kunskaper
 inom Linux, webbservrar och databaser
Aeroplay levererar musikkoncept till sina kunder 
Företaget är placerat i Uppsala
Deltid ca 10-20 timmar
Hemifrån
Flexibel arbetstid
OBS Start omgående.

Uppdaterat undersökningar
Glöm inte att snart börjar reorna i affärerna.
I år har jag lyckats samla på mig
 200 kr presentkort Din sko, 850 kr HM, och 150kr Media markt. 
Så inför sommar rean är jag startklar:)
De flesta kommer från Toluna.

Trodde det var ett par byxor jag beställt från
Yougov.
 Men istället kom det en jacka, supersnygg softshell jacka för män.
Visade sig att den låg i varukorgen sedan innan när jag tittat runt på 
deras produkter istället för byxorna jag trodde låg där sedan innan. 
Så det var bara att ge en jacka i present istället :)


Om det är någon som hängt med i min  resa i Neobux och Probux.
Snart är jag uppe i 200 refs i Neo. 
Ser en tydlig trend i att probux helt enkelt har bättre refs , de klickar mer.
Där har jag nu 100 refs som klickar in 1 dollar om dagen plus, i Neo har jag 145 refs som klickar in 
1 dollar om dagen i snitt. Så probux håller i sig som favorit ur den synvinkeln.

Målet är Goldmember till Juli.
I båda programmen.

Ha en bra söndag !

2 kommentarer:

  1. Hej! trevlig blogg. har också tolunda konto, beställde presentkort för 20 000 på mediamarkt och efter 4 månader står beställningen som "behandlas" fortfarande. Du har alltså inte ahft några sådana problem? :) har sparat ihop lite igen men orkar liksom inte fortsätta om det skall krångla.

    MVH

    SvaraRadera
  2. Hej! 4 månader??? Har du skrivit till supporten? Aldrig haft sådant problem, i början när jag var med tog det upp till 8 veckor. Men det är uppsnabbat ordentligt. Men skriv till dem om du inte gjort det, kan hända att det är någon bugg i systemet och de inte lagt märke till den i ditt konto. Ha en fin dag!

    SvaraRadera