lördag 25 januari 2014

Tysk översättare hemifrån

Här finns ett arbete som sköts helt hemifrån att söka.
Du ska översätta material från svenska till tyska och även hemsidan.
Denna tjänst skall tillsättas omgående och är ett korttidsuppdrag.

söker Infokomp.se
Har du lärarbehörighet i matematik?
Jag har tolkat denna annons som att man kan arbeta
hemifrån med detta om man inte bor i Malmö eller Stockholm.

"Som distanslärare på hel eller deltid kan du även ha möjlighet att arbeta hemifrån och till tider som passar dig i din vardag om överenskommelse om detta träffas"

För övrigt har jag inte mycket att tillägga. 
Såg att ett arbete som jag själv sökte som samordnare, med telefon, data
 som arbetsredskap. Den är omigen efter ett fåtal månader ute och
letar en ny samordnare. Hmm lite snabbt då jag minns att det
var i Oktober jag sökte denna tjänst, och inte var aktuell för den 
på grund av vissa kriterier.

Mål 1 klart
Som ni kanske ser så har jag 
nått det första målet i Neobux. 
Över 100 dollar nu faktiskt.
Men fortsätter, nu är nästa mål 250 refs alla förlängda med 240 dgr.
Ännu inte tagit ut en krona.

BITCOIN
Har fått syn på det första bankomat kortet som du kan ta ut bitcoins på direkt.
Helt anonymt, etc etc...ska kontrollera lite runt med de som prövar innan 
jag ger mig i kast med att ens prova det själv.
Den första bankomaten för att ta ut bitcoins direkt utan att behöva
växla dem först hos något företag/internet växlare ska sättas upp i Canada.
Om man ska tro artikeln.
Och vi är inte sämre i Sverige inte!

 Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar