torsdag 2 januari 2014

Nytt år nya tag

Hej alla
Nytt år nya tag, ett arbete finns att söka för er som letar
efter någon extra inkomst hemifrån.
Säljare av bemanningstjänster till företaget Multitude 50+.
Garantilön och provision.
Vad jag inte förstod i annonsen är om man måste
åka runt och besöka kunder. Framkom inte så bra hur
arbetet utförs, förutom att sälja in multitudes tjänster.
Eftersom B körkort är ett krav.

Tänkte skriva om träd plantering i Afrika, och hur 
det fungerar och vad är bra och vad är dåligt med detta företag.
Risk eller inte risk etc.
Men min utvärdering är inte klar ännu.
Tagit lite julledigt.

Glöm inte att fundera i tid om ni ska sätta
er i skolan igen eller ska in på högskolan att 
högskoletestet är det bra att ha koll på.

Hur det gick:
Ja Neobux kom jag inte upp i mina tänkta 
100 dollar och 100 refs.
Tog som sagt ledigt i julhelgen och lade nästan allt på hyllan.
De har ett finfint erbjudande om rabatt på förlängning av
refs fram till den 3:e Januari. 

Reorna
Nu är de snart igång på det sätt som jag gillar.
Väntar en vecka till. Sen ska nog allt vara nere i 70%.
Då ska det handlas baskläder igen.

Kikade om det går att handla rean och få extra via refunder
på en gång, vilket det gick på det jag letade efter (baskläder vinter).

Ha en bra kväll!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar