söndag 1 december 2013

Helgtips

Söker en utvecklare på distans.
Har du kunskap om Ruby on Rails,
samt vana i Java och CSS?
Då har du chansen att söka som utvecklare på Distans.


 Många frågar mig vart jag söker i första hand för 
att hitta lediga arbeten hemifrån.
Det är nog Careerbuilder
Jag är den lata typen gillar inte att lägga tid, så att säga
då mitt cv förändras en ggr/månad i snitt.
Kör bara nyhetsmailet  med sökordet hemifrån/distans.
Enklare så!

När det gäller telefonintervjuare hemifrån/distans är det där
jag nog har sett mest arbeten. 

Har bestämt mig för att söka arbetet som internetmarknadsförare.
Det skulle ligga på 10 till 40 timmar i månaden.
Har ingen erfarenhet men är så villig att lära.
Hoppas det fortfarande är ledigt.
 Det bör jag nog ha tid för.....
Helst efter jul:))

Så för att få lite skinn på näsan har jag då gått med i ett affiliate
program. Valde doublenet.
Mest på grund av att de har careerbuilder hos dem.
Något som jag kan stå för att jag gillar utan att
behöva skapa falska premisser vilket jag är totalt emot.
 Vet bara inte vart man ska sätta en annons.
Kommer ett till inlägg om internationella sidor för ghoswriters, 
copywriters, freelance etc...
Ha en bra söndag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar