söndag 8 december 2013

Helgtips

2:a Advent

Har fått lite olika frågor. Under några veckor.

När det gäller trading plattformar som E-Toro m.fl.
Jag rekommenderar inte denna typ av extrainkomst 
helt enkelt för att det är så lätt att förlora.
Är du inte ruggigt duktig och samtidigt har råd att förlora 
i ett par veckor, ja då är det bäst att hålla sig borta.

Sen spelar det ingen roll att de betalar hur mycket som helst till 
människor för att sätta deras banners och allt annat 
reklam via facebook etc. De är helt seriösa inte tal om annat.
Bara jag som tycker att det verkar 
alldeles för lätt att förlora.

En site som jag vill ge ett litet tryck för
heter doldajobb.
Den är inte som min blogg är, enbart för arbeten hemifrån.
Men värd att titta igenom om du söker
något arbete, heltid, deltid, extra eller vill ha inspiration.
Vet du något arbete så sätt upp det i deras hemsida.

För en del program så kan det behövas F-skattesedel.
Om det inte är en bra lösning för dig att skaffa F-skattesedel
finns en annan lösning till problemet.
De heter CoolCompany ligger i Stockholm och har en ypperlig tjänst.
De är medlem i svensk handelskammare. 

Övrigt
Neobux är igång för fullt känns det som.
Samma med Probux.
Hivingpanel har betalt mig 5 euro till paypal.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar