onsdag 26 september 2018

Stylist på distans

Jag tjänar inga pengar i detta inlägg, som jag skrivit tidigare när jag gör det för att ni går med eller klickar på någon av mina länkar skriver jag ut detta. 
Min blogg är främst för att hjälpa till i en ibland tuff vardag som vi alla kan ha i livet.

Zalando
söker
Freelance Stylist
Distans
"Som frilansande online-stylist ger du manliga och kvinnliga kunder stilråd med empati och vet precis vem som passar i vilken outfit
Du arbetar bekvämt hemifrån och tar emot kundönskemål via e-post
I ditt kundbemötande visar du alltid din professionalitet, modeexpertis och empati.
Som stylist inom avdelningen Curated Shopping – Zalon by Zalando – kan du låta andra ta del av din mode- och stylingtalang och överraska dina kunder med individuella outfitförslag. Du bestämmer själv dina tider och kan utföra uppdragen på det sätt som fungerar bäst för dig i din vardag. Dessutom har du möjlighet att bygga upp ett spännande och kreativt nätverk, eftersom du som Zalon-stylist är del av ett större community. Gör ditt modeintresse till ditt yrke och hjälp våra kunder hitta sin stil. Vi söker dig som frilansande stylist!"
Källa Zalando

Kantar/Sifo
söker
Telefonintervjuare 
hemifrån
Kunna arbeta minst 2 pass i veckan.
Antingen dagtid eller kvällstid.


Övrigt
Aktieinköp gjort igår med 2 stycken danske bank.
Efter skandalen så tror jag nog de rensar upp i ledningen,
 kursen rasade bra iallafall och jag passade på.
Lite härlig ny 80-talsmusik titeln är passande idag stardust.
Precis det jag behöver lite stjärnglitter över mina investeringar.
Här är länken till stardust på youtube för er som vill lyssna.


Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar