fredag 20 oktober 2017

Extrajobb och Tips

Academic Work
söker
Webbdesigner
Academic Work söker för Östgötasvamps räkning en webbdesigner.
Du får möjlighet att vara med och påverka vilka tider och dagar som passar dig bäst att arbeta.
Arbetsuppgifter: Arbeta i wordpress och uppdatera sociala medier.
Introduktion sker på plats därefter kan arbetet skötas hemifrån. 
Du kan tala och skriva på god  svenska och engelska.
Annan sysselsättning/studen på minst 50 %.
Deltid 20%
Varaktighet ca 3 mån
OBS Start omgående


Max Marketing Gruppen Sverige AB
söker
Telefonintervjuare
Dansktalande och Finskatalande
2 platser
Deltid 0-20%
Fast Lön
Hemifrån
Obs sök arbetet senast 31 Oktober

Ipsos AB
söker
Telefonintervjuare
30 platser
Hemifrån
Du bokar själv upp dig för de tider du önskar, vilket innebär att du kan
 anpassa extraarbetet efter ditt eget schema. 
Vi bekräftar sedan dina önskade pass i mån av tillgängligt arbete 
Du har inga övriga utgifter utöver din internetuppkoppling, 
utan använder våra program för att ringa via internet 
Du kan alltid under arbetspasset vända dig till ansvarig Supervisor för frågor och coaching. 
Deltid/ Kvällstid 
Fast timlön
Obs sista ansökningsdag 5 Novemeber

Övrigt
Ett billigt alternativ för att ta sig till många små och stora orter
har jag och dottern varit ute och åkt.
Köpenhamn och Hamburg.
Kostnaden var halva priset mot tåg och flyg.
Skulle kunna skriva ett inlägg om detta men vill hellre hitta arbeten åt er som letar.
Så blir ett kortis snack bara.
Det var min dotter som är en ekonom ut i fingerspetsarna som visade busslinjen. 
Vilket gjorde att vi bytte en gång mindre(hoppa av vid rätt lilla ort:)
Kolla in dem om ni ska till småorter en bit utanför städer och ja självklart stora städer.
Bussen hade wifi gratis vilket uppskattas av mig och kaffemaskin.
Bagaget vi hade med var 1 stort 30 kg och i handbagage utan extra kostnad per person.
Det var riktigt trevligt och båtresan rödby puttgarden gick utmärkt där vi passa på att äta smörgåsar vi köpt med oss från Köpenhamn.
Här kan du kika på alla deras linjer hållplatser och priset :)

Mitt spar
Ja har köpt på mig 1 H&M aktie och 2 Telia idag.
Gick på lite under 300 kr. 
Vilket är mitt största inköp på ett tag. 
Jag fortsätter och månadspar det jag kan undvara utan att sakna mat på bordet.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar