torsdag 13 juli 2017

Tillbaka och här har ni lite arbeten hemifrån

Hej!
Har då tagit timeout 6 veckor exakt.
När man glömmer att byta om på morgonen innan man går ut,
 ja då var det dags med en timeout:)
Det är pinsamt att gå ut till tunnelbanan i nattlinne, skäms forfarande.
Så om ni sett en kvinna flänga fram i snygga stövletter, make up och skitsnyggt hår...
men
i ett nattlinne från Ullared med myror på vid tbanan mot norrmalm 
ja det var jag. 

Nu har energin och viljan kommit tillbaka och jag hälsar alla nya och gamla
läsare av bloggen välkomna. 
Scannar efter arbeten och lägger upp lite nyheter då och då om undersökningspaneler
och aktierna mina.
Ibland kommer det ett litet utbrott av glädjefnatt och ibland dundrar jag
 om något oetiskt företag.

Så till dagens första arbete

Jurek  rekrytering och bemanning
söker 
Ekonomiassistent
"För vår kunds räkning söker vi nu en ekonomistudent till ett uppdrag med start omgående som kommer pågå under minst ett år.
  Arbetsuppgifter kommer vara att stötta deras CFO under ett systembyte med att flytta över information från de gamla systemen till det nya.
 Detta kräver en stor noggrannhet samt en ekonomisk förståelse då du bland annat kommer arbeta med resultat- och balansräkningar.
Deltid ca 4 heldagar per månad (infaller runt den 12:e varje månad)
Hemifrån

Som ni vet sätter jag aldrig upp säljjobb hemifrån 
men denna produkt är gratis som du säljer in och med garantilön!

Centomila AB
söker
säljare 10 platser
Du får webb baserad utbildning
Arbetsuppgifter:  "Över telefon erbjuder du befintliga kunder gratis lösningar som förbättrar deras ekonomi. Du kommer att vara ansiktet utåt och stå för det första intrycket. Vi värdesätter din personlighet och förmåga att skapa en positiv stämning. Du har lätt att skapa relationer och vill ta plats. För rätt person finns också goda möjligheter att ta mycket ansvar och växa i organisationen."
Du behöver dator och headset.
Heltid
Garantilön

Styleport
söker
Ekonomiassistent
" Som ekonomiassistent/administratör har du det yttersta ansvaret för att vår bokföring, löneutbetalningar och att betalningar görs rätt och på utsatt tid. Du kommer också ansvara för administration och bokföring av vårt varulager.
Om du redan idag driver eget företag och hjälper andra företag med bokföring i Visma är vi öppna för att anlita dig som konsult."
Hemifrån
Deltid 1-2 dagar per vecka

Så till chattoperatör jobbet, det är inget för de som vill slippa eller inte gillar att prata uhmmm erotiskt?
Båda företagen har endast det jobbet som jag satte upp i mitt sista inlägg i Juni.
Övrigt 
Undersökningar
Har fått en del tips om undersökningspaneler och andra saker som ska fias in på undersöknings sidan.
Den uppdateras ikväll.
Alla andra frågor jag fått går jag igenom i helgen och svarar er på.

Aktier 
 Har handlat upp mig på en del H&M igen.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar