torsdag 7 juli 2016

Lite nya arbeten hemifrån

 Academic work
söker
IT studenter för servicedesk arbete.
hemifrån
2 platser
Du får utbildning samt, vi förser dig med PC, mobiltelefon/headset och internetacess!
Arbetet är förlagt till helger i form av rullande schema för 2 personer.
  Ena helgen arbetar du och andra helgen jobbar den andra personer, så att ni arbetar varannan helg.
Start omgående, med intro 3 veckor.


 Timarco
söker
översättare svenska till holländska
Omgående
v.29 och 30
 Vi söker nu en vikarie under vecka 29 och vecka 30 för löpande översättningar av mail till och från våra kunder för våra holländska internetbutiker.

 Det stod i tidningen att det är rekordår av blåbär i landet.
Jag har börjat plocka och frysa in,
 nästa omgång blåbär jag plockar skall det bli saft och sylt av.

Undersökningar
Utbetalning från Toluna har landat i paypal kontot.
De har skickat en hel del undersökningar sista tiden som jag tyvärr inte hunnit med att 
svara på, eller ens att mågrupps kolla om jag kommer med i.
Några betalningar i form av presentkort från rampanel panelerna har också
 trillat ner hos vänner och bekanta som present från mig.
Som jag tidigare berättat så har nepa tagit över mr jet panel och nu heter den travelpanel.
Roligt att de betalade mig mina innestående pengar, när cint skötte denna panel svarade de inte ens på supportfrågor om att panelen bara försvann från nätet.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar