lördag 18 juni 2016

Jag är omnämnd i Expressen Leva och Bo

Hej igen alla
Såg av en händelse att jag fått besökare länkade från expressen.
Här är inlägget under 1. Delta i undersökningar.

Tänkte bara klargöra för er mina läsare 
och självklart kontakta expressen om detta fel.
Jag är inget Företag!
Jag är en privatperson som inte skriver för sponsrade pengar, eller köpta recensioner.
Men visst är det kul att expressen skrev om mig att min blogg är en bra källa!


Sommar varmt och regn
Något annat när jag nu ändå håller på med ett inlägg till.
Svampen i år blir nog bra, såsom det regnar nu och varmt vartannat.
Kolla med er lokala affär om de vill köpa in plockad svamp längre fram i sommar.
Så kan man plocka mer än för husets eget behov,  kan det bli lite  extra pengar.
Bra liten svampguide.
Personligen älskar jag smörsopp och kantarell

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar