torsdag 21 april 2016

Dagens arbete hemifrån

Tycker du om och vurmar för en hållbarare
attityd när det gäller vårt klimat och klimathotet?
Då kan annonsen nedan vara intressant för dig! 

Mediehuset Grönt AB
söker
Prenumerations säljare
OBS fast lön
5 platser/hemifrån
" Tidningen Syre - En tidning för dig som vill förändra världen.
Tidningen Syre är Sveriges första fristående gröna nyhetsmagasin"
Arbetstiderna kommer preliminärt (vid heltid) 11:30-20:00
 deltid klockan 11:30-16:00 eller 16:30-20:30.
 Kan delvis anpassas individuellt.
Fast lön Kollektivavtal
OBS Sista ansökningsdag 1 Maj


Övrigt
Snart uppe i utbetalning från Toluna igen.
Med denna utbetalning som kommer så tänker jag begära superpresentkort.
Har då lyckats samla ihop 150 kr till på min redan digra samling
av presentkort för H&M. Jag riktigt längtar efter sommar rean:)
1 dollar kvar omigen för nästa utbetalning på clixsense surveys.
Verkar bli en liten guldgruva i paypal betalningar om jag bara
gör ett par undersökningar per dag och de finns tillgängliga såklart. 
Har inte ens tagit mig 10 dagar att omigen komma upp i 8 dollar.
Utbetalning från filmpanelen och 123 minsida.
Köpt på mig Ericsson aktier 2 stycken idag för de pengarna. 

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar