tisdag 5 januari 2016

Lite nya arbeten hemifrån

Efter  ledigt under jul och nyår
börjar jag nu krafsa ihop resterna av mig själv.
Ledigt...var nog ett starkt ord,städa, handla, maten, släkten 
och rean är baske mig ett heltidsjobb bara det ibland.
Fast det är alltid lika roligt 
enligt mig.

Dagens lediga arbeten
 Adecco
söker
Matematik intresserad student
som
Administratör på deltid.
Möjlighet att arbeta hemifrån.
Uppdraget startar i februari.
20h/vecka
"Verksamheten håller på att utveckla en interaktiv digitalläxhjälp för ungdomar
 på högstadie- gymnasienivå med fokus på matematik. 
Du kommer att bygga på en databas för en demovariant med matematikuppgifter,
 där du kommer att lägga in lösningsgången på uppgifterna samt en pedagogisk förklaring. 
Demovarianten kommer sedan att testas och vidare påbyggas för att till slut lanseras."

Timarco Sweden AB
söker
Översättare
 svenska-holländska
Detta är ett löpande uppdrag.
" Arbetet utförs hemifrån då vi skickar texter som e-post för översättning samt via inlogg.
Svar behövs så snart som möjligt inom rimlig tid dock max ett dygn."
Du ska översätta produkt texter till deras holländska internetbutiker.
 "Ersättningen betalas ur som lön.
Arbetet beräknas ta ca 20-30 timmar per månad."
Fast lön 3500 kronor per månad.

Övrigt
Mina utbetalningar från paneler:
Mobrog på 50 kr, samt 5 dollar från brandinstitut.
Ska sätta fart på mig själv med detta nya år då pengarna sinat snabbt 
under december.
Har gjort årsbudget fram till juni med smartbudget.
Jag använder fortfarande gratisvarianten.
Och startar idag igen med att svara lite snabbare på undersökningar.
 

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar