torsdag 5 november 2015

Tjäna pengar på appar

Kan man tjäna lite pengar på att ladda ner
appar och inte behöva handla något?
Utan helt enkelt tjäna pengar på att titta på reklam etc.
Har försökt scanna marknaden på appar en stund.
Precis rätta ordet "FÖRSÖKT"

Visst finns det appar som är helt ok för det.
Andra däremot  såsom
Locket kan vara en ruskigt jobbig sak att hålla på med.
Efter en del letande gick jag till en favoritsida
men den har som sagt appar som främst riktar sig till USA och Canada.
Vill du se 75 appar som listas där du kan tjäna pengar

Har du några tips på appar där du helt enkelt ser en liten reklamsnutt och får pengar 
för det så tipsa gärna. De flesta appar jag ser är de som du kan ladda ner gratis om du godkänner
reklamen som klistras fast i mobilen. Men inget om betalt för att....

En app som jag däremot slår ett slag för är
 Med appen Bonde På Köpet kan du snabbt och enkelt ta reda på om maten i butiken 
kommer från oss svenska bönder. 
Så fungerar det: Tryck på knappen ”Scanna streckkod”. 
Håll telefonen så att streckkoden syns på skärmen.
 Appen läser då automatiskt av streckkoden och ger dig svar. 
Bra julklapp för de som är intresserade av mat och hälsa!
 

 En facebook sida jag hittade till av en slump idag
Tyvärr såg jag inga lediga annonser om arbete men den kan vara värd att ha under koll.

 Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar